HUDUDIY BRENDING — TURIZM SANOATIDA MARKETING VOSITASI SIFATIDA

##article.authors##

  • Murodova Nargiza Utkirovna Qarshi davlat texnika universiteti

##semicolon##

Hududiy brendingumumiy vergul ro'yxat seperatori marketingumumiy vergul ro'yxat seperatori turizmumumiy vergul ro'yxat seperatori pozitsiyalashumumiy vergul ro'yxat seperatori madaniy merosumumiy vergul ro'yxat seperatori vizual elementlarumumiy vergul ro'yxat seperatori raqamli texnologiyalarumumiy vergul ro'yxat seperatori turistik yо‘nalishumumiy vergul ro'yxat seperatori Samarqand

##article.abstract##

Hududiy brending turizm sanoatida marketingning muhim instrumenti sifatida tadqiqotchilar va
amaliyotchilar о‘rtasida ortib borayotgan qiziqish mavzusiga aylanmoqda. Ushbu maqolada turistik yо‘nalishlarni ilgari
surishda marketing strategiyasining asosiy elementi sifatida brendingning о‘rni tahlil qilingan. Samarqand misolida, madaniy meros, vizual elementlar va raqamli platformalar orqali hududni samarali pozitsiyalash orqali noyob imidj
yaratish va sayyohlarni jalb etish imkoni tahlil qilindi. Tadqiqot natijalari hududiy brend yaratish jarayonida tarixiy
madaniy omillar, verbal va vizual jihatlar, shuningdek, raqamli texnologiyalarni integratsiya qilish muhimligini kо‘rsatdi.
Olib borilgan tahlil natijasida turistik brendingni takomillashtirish va hududning global bozorda raqobatbardoshligini
oshirishga oid tavsiyalar ishlab chiqildi.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

Biznes va boshqaruv kafedrasi katta o‘qituvchisi

##submission.citations##

Балашова Е. С. Туристический брендинг территорий: теория и практика. – СПб.: Питер, 2020. – 240 с.

Котлер Ф., Асоп А., Хаидер Д. Маркетинг мест: как привлечь инвестиции, бизнес и туристов в города,регионы и страны.Вильямс, 2008. – 384 с.

Мошенец Е. М. Территориальный брендинг как инструмент формирования имиджа региона // Маркетинг в России и за рубежом. – 2022. – №1. – С. 45–52.

Рогожин М. Н. Брендинг в сфере туризма: особенности, методы, инструменты // Вестник Российского экономического университета им. Г.В. Плеханова. – 2021. – №4 (118). – С. 97–103.

Cherifi B., Smith A., Maitland R. Destination branding and the role of the local community: the case of Dubai // Tourism Review. – 2018. – Vol. 73, No. 3. – P. 421–435.DOI:10.1108/TR-03-2017-0046

Национальная стратегия развития туризма в Узбекистане до 2030 года. – Ташкент, 2023.

Официальный сайт Всемирной туристской организации (UNWTO) – https://www.unwto.org

Официальный портал Правительства Республики Узбекистан – https://gov.uz

Официальный туристический портал Узбекистана – https://uzbekistan.travel

Taqdimot chop etildi

2025-06-19

##issue.issue##

Bo'lim

MENEJMENT VA MARKETING