MASOFAVIY BANK XIZMATLARINI TAKOMILLASHTIRISH - MIJOZLARNING MAQBUL QONIQISHINI OSHIRISH
##semicolon##
bankumumiy vergul ro'yxat seperatori blokcheynumumiy vergul ro'yxat seperatori sun'iy intellektga asoslangan chatbotlarumumiy vergul ro'yxat seperatori MFA##article.abstract##
Ushbu maqolada bank xizmatlarini takomillashtirish va mijozlar ehtiyojini qondirish strategiyasi bilan
bog'liq masalalar ko'rib chiqiladi. Asosiy e'tibor texnologik yutuqlar, shaxsiylashtirilgan tajribalar, samarali muloqot,
mustahkam xavfsizlik choralari va barqaror amaliyotlarga qaratilgan. Shuningdek, u yaxshilash mumkin boʻlgan
asosiy sohalarni koʻrib chiqadi va banklar texnologiyadan qanday foydalanishi, shaxsiy hamkorlikni osonlashtirishi,
aloqalarni optimallashtirishi, xavfsizlikni kuchaytirishi va mijozlar uchun yanada boyituvchi bank tajribasini yaratish
uchun barqarorlikni taʼminlashi haqida tushunchalar beradi.
##submission.citations##
Лаврушин О.И. Деньги, кредит, банки.Учебник – М., 2009.
Егоров В., Романов А.В., Романова В.А. Маркетинг банковских услуг. – М., 1999.
Иванов А.Н. Банковские услуги: Зарубежный и российский опыт. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 176 с.
Спицын И.О., Спицын Я.О. Маркетинг в банке.Тернополь АО Тернекс, 1995. – С. 303.
Уильямс, Дэвид. «Чат-боты и виртуальные помощники: революция в обслуживании клиентов в банковском секторе». Международный журнал маркетинга и управления взаимоотношениями с клиентами, том. 22, нет. 4, 2021, стр. 301–318.
Каримова А. М. Анализ и трансформация финансового рынка банковских услуг в новом Узбекистан //Архив научных исследований. – 2022. – Т. 2. – №. 1.
Tursunov Faridun Mustafoyevich. (2023). Opportunities for remote banking services to grow in republic of Uzbekistan’s commercial banks. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 11(11), 4–7.