RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR MUHITIDA BO’LAJAK MUHANDISLARNI IERARXIK YONDASHUV ASOSIDA O’QITISHNING DIDAKTIK SHART SHAROITLARI

##article.authors##

  • Ergashev Nuriddin G‘AYRATOVICH Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti

##semicolon##

texnik tizimlarda axborot texnologiyalariumumiy vergul ro'yxat seperatori ierarxik yondashuv asosida o’qitishumumiy vergul ro'yxat seperatori didaktik ta’minotumumiy vergul ro'yxat seperatori raqamli ta’limumumiy vergul ro'yxat seperatori innovatsion faoliyatumumiy vergul ro'yxat seperatori raqamli ta’lim muhiti va boshqalar.

##article.abstract##

Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar muhitida bo’lajak muhandislarni ierarxik yondashuv asosida o’qitishning didaktik shart sharoitlari va didaktik ta’minoti hamda ushbu kursni o’qitishni raqamli texnologiyalar muhitida tashkil qilishni takomillashtirish bo’yicha takliflar keltirilgan. Bundan tashqari, muhandislik ixtisosliklarida oliy ta’lim muassasalari turli yo’nalishlarda bo’lajak muhandis kadrlarni innovatsion faoliyatga ierarxik yondashuv asosida o’qitishda qo’llanilgan muammoli, loyihaviy, tadqiqot, evristik, kamroq darajada - axborotni qabul qiluvchi va reproduktiv kabi umumiy didaktik metodlar muhim ahamiyati nazariy jihatdan asoslangan.

##submission.citations##

Кларин, М.В. Инновационные модели в зарубежных педагогических поисках / М.В. Кларин. – М.: Арена, 1994. – 365 с.

Бендова, Л.В. Педагогическая деятелност тютора в сети открытого дистанционного профессионалного образования : автореф. дис. ... канд. пед. наук / Л.В. Бендова. – М., 2006. – 23 с.

Ergashev Nuriddin G‘ayratovich. Uzluksiz ta’lim sharoitida muhandislar malakasini oshirishni rivojlantirishning metodik shartlari. Journal of integrated education and research. ISSN 2181-3558, Volume 1, Issue 2, July 2022, 54-59 b. www.рнасав.cом.

Аракелов, А.В. Комплексная инновационная технология профилного обучения в структуре послевузовского педагогического образования: дис. ... канд. пед. наук / А.В. Аракелов. – Краснодар, 2008. – 452 с. : 34 ил.

Аршинов, В.И. Философия образования и синергетика: как философия образования может содействоват становлению новой модели образования / В.И. Аршинов // Синергетика и психология. – М.: Когито-Центр, 2004. – 205 с.

##submission.downloads##

Taqdimot chop etildi

2024-07-24