TA’LIM JARAYONIDA O’QUV-TADQIQOT FAOLIYATINI SHAKLLANTIRISHDA FAN O’QITUVCHISINING KASBIY KOMPETENTLIGINING O’RNI
Uzbek
Ключевые слова:
oʻquv-tadqiqot faoliyati, metodik tizim, model, komponenta, motivatsion, loyihalashtirish, faoliyatli komponentlar, tadqiqot natijalarini modellashtirishАннотация
Ushbu maqolada fizika ta’limida oʻquv-tadqiqot faoliyatini shakllantirishda
fan o’qituvchisining kasbiy kompetentligi, kasbiy kompetentlik darajasining ta’lim
samaradorligini ta’minlashdagi ahamiyati haqida fikr yuritilgan.
Ta’lim jarayonida o’quv-tadqiqot faoliyatini loyihalash va tashkil etish, o’quv-tadqiqot faoliyatiga muvofiq keluvchi bilimlar tizimini tarkib toptirish va shakllantirish, fizikadan
individual o’quv-tadqiqotlariga rahbarlik qilish masalalarida fizika fani o’qituvchisining kasbiy
kompetentligini rivojlantirish nazariyasi bayon etilgan.
Fizika ta’limida fizika fani o’qituvchisining kasbiy kompetentligini rivojlantirishning
metodik modeli tavsiya etilgan.
Библиографические ссылки
“Oliy ta’limning davlat ta’lim standartini tasdiqlash to’g‘risida”gi
O’zbekiston respublikasi oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirining buyrug‘i. 2021 yil
oktabr.
Белянин В.А. Методическая система формирования
исследовательской компетенции будущего учителя при изучении физики: дис докт. пед. наук: 13.00.02 - М, 2012.
Гребенев.И. В. Теоретические основания развития методической
компетентности учителя / И. В. Гребенев, О. В. Лебедева // Вестник
Нижегородского университета им. Н.И. Лобачевского. - 2007. - № 4. - С. 21-25
Дробышев, Е. Ю. Компоненты готовности учителя к организации
учебно-исследовательской деятельности школьников.// Инновации в
профессиональном и профессионально педагогическом образовании:
Издательство: Российский государственный профессионально -педагогический университет (Екатеринбург). - 2018.
Лазарев В.С. Система подготовки будущих педагогов к
исследовательской деятельности: монография / В. С. Лазарев,Н. Н.
Ставринова. - Ханты-Мансийск, 2010. - 210 с.
Лебедева, О.В. Развитие методической компетентности учителя как
средство повышения эффективности учебного процесса в
общеобразовательной школе: дис-канд. пед. наук: 13.00.01 - Нижний
Новгород, 2017. - 183 с.