Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
E-Library Karshi EEI
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 01 (2021): Education and Science
Vol. 1 No. 01 (2021): Education and Science
Published:
2022-11-13
Статьи
DESCRIPTION OF ADJECTIVES EXPRESSING SPIRITUAL CONCEPTS IN THE ANNOTATED DICTIONARIES OF THE UZBEK LANGUAGE
Gulbahor Tojieva
Numeralis substantiation of the parametrs of the air-hydraulic hood by a diaphragm
Orifjon Bazarov
Theoretical and Experimental Study of Hudraulik Impact with Reduced Pressure
Orifjon Bazarov
Bolalar va o'smirlarda qad-qomat shakllanishining o'ziga xos fiziologik xususiyatlari
Yorqin Rakhmatullayev
Қишлоқ шароитида яшовчи ҳомиладор аёлларнинг витаминлар билан таъминланиши
Yorqin Rakhmatullayev
O‘ZBEK TILINING IZOHLI LUG‘ATLARIDA MA’NAVIY-MA’RIFIY TUSHUNCHALARNI IFODALOVCHIATOV BIRLIKLARINING TAVSIFLANISHI
Gulbahor Tojieva
Маънавият тушунчаларини ифодаловчи атов бирликларининг изоҳли луғатларда тавсифланиши
Gulbahor Tojieva
SHAXS MA’NAVIYATINI IFODALOVCHI LISONIY BIRLIKLAR
Gulbahor Tojieva
Lingvokulturologik lug‘atlarda shaxs ma’naviyatini ifodalovchi leksik vositalarni berish masalalari
Gulbahor Tojieva
Bo‘lajak o‘qituvchilarni metodik tayyorlash tizimi takomillashtirish texnologiyalari
Shakhlo Nurullaeva
O‘zbek tilida shaxs ma’naviyatini ifodalovchi leksik vositalarning tarixiy-etimologik xususiyatlari
Gulbahor Tojieva
Ma’naviyat tushunchasini ifodalovchi atov birliklarining semantik derivatsiyasi
Gulbahor Tojieva
Boshlang‘ich sinfda pedagogik texnologiyalarni amalga oshirishda didaktik o‘yinlar o‘rni
Shakhlo Nurullaeva
Sharq ma’naviyati va pedagogik ta’lim muammolarining o‘zaro aloqadorlik aspektlari
Shakhlo Nurullaeva
Pedagogik modellashtirish yo‘nalishlari, muammolari va yechimlari
Shakhlo Nurullaeva
Pedagogik jarayondagi ziddiyatlar va ularning pozitiv jihatlari
Shakhlo Nurullaeva
Zamonaviy o‘qituvchi mahorati va ijodkorligi muammolari.
Shakhlo Nurullaeva
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission