Виртуал дидактик таълим муҳитининг дидактик потенциалини шакллантириш

Authors

  • Samijon Panjiyev Qarmii

Abstract

Виртуал дидактик таълим муҳитининг дидактик потенциалини шакллантириш

References

Shadiev R. D., Kamolov I. B. Pedagogical model of professional education in jewelry art: basic parameters of the concept: Austrian Journal of Humanities and Social Sciences,№ 11-12, Vienna. – 2014.

Panjiev S. A. THE EFFECTIVENESS OF THE USE OF VIRTUAL ENTITY TECHNOLOGY IN THE ERA OF GLOBALIZATION //Современная наука: актуальные вопросы, достижения и инновации. – 2020. – С. 18-20.

Davronovich S. R., Alikulovich P. S. Didactic possibilities of virtual reality technologies //Journal of Critical Reviews. – 2020. – Т. 7. – №. 14. – С. 190-192.

Panjiyev, S. (2017). Masofaviy o‘qitishning didaktik asoslar. Electron Library Karshi EEI, 1(02). извлечено от https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/3

Panjiyev, S. (2016). Moodle платформасида ўқув жараёнини ташки этиш. Electron Library Karshi EEI, 1(01). извлечено от https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/6

Panjiyev, S. (2017). Masofaviy ta’lim tizimida о‘quv resurslarini yaratish imkoniyatini beruvchi dasturiy ta’minotlar tahlili. Electron Library Karshi EEI, 1(02). извлечено от https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/2

Kamolov I. B. Creative development of students in studying composition at the professional education of future jewelers //Eastern European Scientific Journal. – 2016. – №. 2.

Kamolov I. B. MAJOR COMPONENTS AND TOPICS OF DISCIPLINES ACCORDING TO THE COMPOSITION OF JEWELRY AS A PEDAGOGICAL OBJECTIVE OF THE CREATIVE DEVELOPMENT OF COLLEGE ART STUDENTS //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2016. – Т. 4. – №. 2.

Panjiyev, S. (2018). Таълим контекстида виртуал таълим муҳитидан фойдаланиш. Electron Library Karshi EEI, 1(01). извлечено от https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/11

Panjiyev S. A. The didactic potential of virtual reality Technologies //European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences Vol. – 2019. – Т. 7. – №. 12.

Nekboyev, X. (2016). Конституция саводхонлигини оширишда ахборот технологияларидан фойдаланиш. Electron Library Karshi EEI, 1(01). извлечено от https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/7

Nekboyev, X. (2016). Таълимда ахборот коммуникация технологияларидан фойдаланиш. Electron Library Karshi EEI, 1(01). извлечено от https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/8

Panjiyev, S. (2019). Электрон таълим муҳитини шакиллантириш ҳамда илғор халқаро педагогик. Electron Library Karshi EEI, 1(01). извлечено от https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/13

Каюмова Н. А. Основные проблемы преподавателя информатики в интеграционной среде информационных коммуникационных технологий и инновационной педагогики //Педагогическое мастерство. – 2015. – С. 225-227.

Kayumova N. A. The conditions of the information-educational system of education and the training of teachers in the field of information and communication technologies. Monograph. T.:“ //Science and technology. – 2015.

Kayumova N. A., Suropov B. M. THE FORMATION PROFESSIONAL AND PEDAGOGICAL COMPETENCE OF THE TEACHER OF INFORMATICS //ББК 65.34. 13 (2Рос–4Кем). – 2016. – С. 11.

Каюмова Н. А., Суропов Б. М. ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ИНТЕГРАЦИЯЛАШГАН МУҲИТ //Сборники конференций НИЦ Социосфера. – Vedecko vydavatelske centrum Sociosfera-CZ sro, 2015. – №. 51. – С. 19-21.

Jurayev, T. (2015). Ta’lim samaradorligini oshirishda elektron kutubxonalarning o‘rni . Electron Library Karshi EEI, 1(03). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/282

Jurayev, T. (2015). Kompyuter grafikasi –informatika ta’limi samaradorligini oshirish garovi . Electron Library Karshi EEI, 1(03). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/281

Jurayev, T. (2015). Informatika ta’limida innovatsion texnologiyalardan foydalanish . Electron Library Karshi EEI, 1(03). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/280

Шадиев Р. Д., Камолов И. Б. Педагогическая модель профессионального образования в ювелирном искусстве: основные параметры концепции //Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. – 2014. – №. 11-12. – С. 137-141.

Бегматова Н. Х., Жураев Т. Н., Юлдошев И. А. Мультимедиа в дошкольных образовательных учреждениях //Информатизация образования: теория и практика. – 2014. – С. 250-251.

Бегматова Н. Х., Жураев Т. Н., Юлдошев И. А. ОБУЧЕНИЕ ТЕМЕ" СПОСОБЫ ИЗОБРАЖЕНИЯ АЛГОРИТМА" НА ОСНОВЕ ЭЛЕКТРОННО-КОМПЬЮТЕРНОЙ ТЕХНОЛОГИИ //ИНФОРМАТИЗАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА. – 2015. – С. 190-192.

Шадиев Р. Д. Дидактические основы реализации проблемы понимания в учебно-познавательной деятельности. Диссертация на соискание ученой степени доктора педагогических наук.: 13.00. 01-Ташкент. 2004.-267с : дис. – Ташкент. : Диссертация на соискание ученой степени доктора педагогических наук.: 13.00. 01/РД Шадиев, 2004.

Шадиев Р. Д. Методолого-дидактические основы анализа учебных текстов //Ташкент.: ФАН. – 2004.

Jurayev, T. (2011). Maktabgacha ta’lim muassasalarida o‘rgatuvchi dasturlarni yaratish uchun komyupter grafikasidan foydalanish : . Electron Library Karshi EEI, 1(04). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/223

Jurayev, T. (2011). Maktabgacha ta’lim muassasalarida geometrik shakllarni o‘rrgatuvchi dasturlarni tayyorlash : . Electron Library Karshi EEI, 1(04). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/222

Jurayev, T. (2011). Elektron darslik va o‘quv qo‘llanmalar tayyorlashda turli animatsiyalar yaratuvchi dasturlardan foydalanish: . Electron Library Karshi EEI, 1(04). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/221

Jurayev, T. (2013). Ta’lim samaradorligini oshirishda elektron kutubxonalardan foydalanish: . Electron Library Karshi EEI, 2(03). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/220

Jurayev, T. (2013). O‘quvchi faolligini oshirishda “Blits-so‘rov” texnologiyasidan foydalanish.: . Electron Library Karshi EEI, 2(03). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/219

Jurayev, T. (2013). Oliy o‘quv yurtlari o‘quv jarayonini modellshtirish usullari. Electron Library Karshi EEI, 2(03). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/218

Jurayev, T. (2014). Informatika ta’limi samaradorligini oshirishda kompyuter tarmoqlaridan foydalanish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/275

Jurayev, T. (2014). Mustaqil ta’lim samaradorligini oshirishda zamonaviy texnika vositalari va texnologiyalardan foydalanish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/276

Jurayev, T. (2014). Informatika darslari samaradorligini oshirishda elektron doskalardan foydlanish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/277

Jurayev, T. (2014). Informatika ta’limi samaradorligini oshirishda elektron darsliklar va qo‘llanmalardan foydalanish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/278

Jurayev, T. (2014). Interfaol o‘qitish usullari ta’lim sifatini oshirish omili. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/279

Jurayev, T. (2015). Multimediali kompyuter dasturlarning boshlang‘ich ta’limda tutgan o‘rni. Electron Library Karshi EEI, 1(03). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/283

Jurayev, T. (2015). Boshlang‘ich ta’limda animatsion texnologiyalardan foydalanish . Electron Library Karshi EEI, 1(03). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/284

Жураев Т. Информатика дарслари самарадорлигини оширишда замонавий педагогик технологиялардан фойдаланиш //Нукусский государственный педагогический институт имени Аджинияза журнал «Фан ва жамият». – 2015. – Т. 1. – №. 1. – С. 47-50.

Jurayev, T. (2016). Internet tarmog‘ida yopiq va ochiq kurslar tizimini yaratish. Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/224

Jurayev, T. (2016). Multimedia vositalaridan ta’lim tizimida foydalanish: . Electron Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/225

Шадиев Р. Д. Дидактические основы реализации проблемы понимания в учебно-познавательной деятельности. Диссертация на соискание ученой степени доктора педагогических наук.: 13.00. 01-Ташкент. 2004.-267с : дис. – Ташкент. : Диссертация на соискание ученой степени доктора педагогических наук.: 13.00. 01/РД Шадиев, 2004.

Шадиев Р. Д. Методолого-дидактические основы анализа учебных текстов //Ташкент.: ФАН. – 2004.

Шадиев Р. Д., Камолов И. Б. Педагогическая модель профессионального образования в ювелирном искусстве: основные параметры концепции //Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. – 2014. – №. 11-12. – С. 137-141.

Шадиев Р. Д., Казакова М. К. ЗАКОНОМЕРНОСТИ СМЫСЛООБРАЗОВАНИЯ В ПРОЦЕССЕ ПОНИМАНИЯ //Вестник современной науки. – 2016. – №. 3-3. – С. 53-56.

Шодиев Р. Д., Камолов И. Б. КОМПОЗИЦИИ ЮВЕЛИРНЫХ ИЗДЕЛИЙ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ЦЕЛЬ ТВОРЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ УЧАЩИХСЯ //Культура, наука, образование: проблемы и перспективы. – 2017. – С. 317-318.

Шадиев Р. Д., Турдиев Ш. Р. Математическая подготовка студентов нефтегазовых специальностей к профессии //Педагогика высшей школы. – 2015. – №. 3. – С. 48-50.

Шадиев Р. Д., Мухаммадиева М. М. Изучение окружающего мира учащимися начальных классов на основе гуманистической концепции развития личности //Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. – 2015. – №. 3-2. – С. 202-205.

Published

2020-05-25

How to Cite

Panjiyev, S. (2020). Виртуал дидактик таълим муҳитининг дидактик потенциалини шакллантириш. E-Library Karshi EEI, 1(01). Retrieved from https://ojs.qmii.uz/index.php/el/article/view/15